loading...
Welcome To Disco | پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان
کلانتر بازدید : 469 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

دوست دارم به حدی که خدا می داند / این گفته فقط باد صبا می داند / مهرت ای لیلا زمانی ز دلم پاک شود / که همه پیکر من زیر زمین خاک شود .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

سرخی چشم کبوتر هیچ می دانی ز چیست ؟ نامه ام می برد و بر درد دلم خون می گریست .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ستاره های آسمون خیلی زیاده مگه نه ؟ / سهم من از ستاره ها فقط تو بودی نگو نه .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
به خاطرت مونده یکی همیشه چشم به راهته / یه قلب تنها و کبود همیشه چشم به راهته .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ز غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم / آتش قلب خود را با چه خاموش کنم / مطمئن باش که مهرت نرود از دل من / مگر آن روز که در خاک شود منزل من .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دوست و دست بسیار است ولی دست دوست اندک !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

مهربانی تزئین لحظه هاست ، برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
کیست که غربت رفته را یاد کند / دل غربت زده را شاد کند / من نوشتم این سخن از بهر دوست / تا بداند این دلم در فکر اوست .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

درد غریبیست تنهایی و بی کسی ، امان از دلی که دلبر ندارد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

زندگی هنگامه ی فریادهاست / سرگذشتی در گذشت یادهاست / زندگی تکرار جان فرسودن است / رنج ما تاوان انسان بودن است .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دلتنگی بد نیست ، یادگاریست از آنهایی که دوستشان داریم و از ما دورند .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

می گویند سه چیز زاده ی عشق نیست : جدایی ، سفر ، فراموشی ، ولی آن زمان که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

بیا در ساحل غمناک بودن ، برای لحظه ای یک رنگ باشیم / بیا تا مثل شب بوهای عاشق ، شبی هم ما کمی دلتنگ باشیم / رود روی ابر پاک و ساده باشیم / بیا هر وقت باران باز بارید ، برای گل شدن آماده باشیم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دل می گیرد و می میرد و هیچ کس سراغی از آن نمی گیرد ، ادعای خدا پرستیمان دنیا را سیاه کرده ولی یاد نداریم چرا خلق شدیم ، غرورمان را به بیش از ایمان باور داریم ، حتی بیش از عشق .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور / نور یعنی یک سلام از راه دور .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

آن گاه که نگاه کردن به عقب حاصلی جز شکست به دنبال ندارد و در آن هنگام که از نگاه کردن به جلو واهمه داری می توانی به یکی از دو طرف نگاه کنی تا ببینی بهترین دوستت آن جا کنارت ایستاده .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عاشقی را از قلیان باید آموخت ، آتشی بر سر ، آهی ز دل و اشکی ز دامن دارد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عده ای گله دارند که چرا گل سرخ خار دارد ، من می گویم خدا را شکر که بوته ی خار ، گل سرخ دارد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم ، با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد ، کی به انداختن سنگ پیاپی در آب ، ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت ؟

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

خیلی ها نفرین می کنن ، تلافی می کنن ، اما نه ، نفرین من : الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره ، تلافی من : میرم تا به اون برسی ، سر راهت نباشم ، راستی ، قدر من دوستت داره ؟

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

زمان استاد فراموشی است ، مبادا شاگرد این استاد باشی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

از هجر تو دیوانه و حیرانم / من عاشق و دیوانم / من تشنه ی دیدارم / بر گرد که بی تو سخت بیمارم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

تو تو عشق من ، امید من بودی / تو میراثی از دل تنگم بودی / تو رفتی و من ماندم و تنهایی / تو دفتر خاطرات قشنگم بودی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

مهربون گفتم که بفرستم برایت پیامی / که هم احوالی پرسم هم داده باشم سلامی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نازنین یاد تو واسم یادگاره / مهرت تو قلبم موندگاره / اونی که منو ازت جدا کرد / معلوم کار دست روزگاره .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

خدایا بودم و ای کاش نبودم / ماهی تنها در انتهای رودم / همه گریزانند انگار من آتشم / که چشم همه را کرده کور دودم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

در عشق حقیقی ، کوتاه ترین فاصله بسیار طولانی است و از طولانی ترین فاصله ها می توان پل زد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

گر با غم دوریت نسازم چه کنم / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم / چون در نظرم فقط تویی مایه ی ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کنم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

خوشحالم که دوست خوبی مثل تو دارم / ای دوست دوست داشتنی دوست دارم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

یه روزی دست من بود تو دستت / امروز دست یکی دیگه تو دستت .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

می دونی خوشبختی یعنی / بدبختی هیچ نداره معنی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

فقط تو ، یا تو یا هیچ کس / اگه نرسم خدایا ، زندگی بس .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

سادگی شخصیت ، نتیجه ی پیچیدگی فکر است ، درباره ی آدم ها از سوالاتی که می پرسند قضاوت کن نه از جواب هایی که می دهند .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

در ساحل قلب ها فقط ردپای دوست می ماند ، وگرنه موج روزگار هر ردپایی را گم می کند .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

آسمان وقف نگاهت گل من ، مانده ام چشم به راحت گل من ، هر کجا هستی و باشی ، گویم خدا پشت و پناهت گل من .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

معلمم گفت الف ، گفتم او ، گفت ب ، گفتم با او ، گفت پ ، گفتم پیش او ، گفت ج ، خواستم بگویم جدایی ، گفت نگو .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات ، چشماتم تنهام گذاشتند ، حالا من موندم و اشک و بغض و آه .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

آن سوی دیوارها خدایی هست که داشتنش جبران همه ی نداشتن هاست .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

روی شاخه های دوری ، چه خوشی داری صبوری .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ای دوست دلت همیشه زندان من است ، آتشکده عشق تو از آن من است ، آن روز که لحظه وداع من و توست ، آن شوم ترین لحظه پایان من است .


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من ، دل من داند و من دانم و دل داند و من .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری ، به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

برای غنچه طلوع مهربان آفتابی ، به دنبال هوای خاطراتت ، تمام لحظه های زندگی را فدای آبی احساس پاکت می نمایم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

جایگاه همیشگی تو در قلب منه ، اگه صدف وجودم لایق مروارید وجودت باشد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

اسمتو خط نزدم از دفتر خاطره هام ، آخه هنوز هر جا باشی عزیز ترینی تو برام .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

هیچ کس تنهایی ام را حس نکرد ، لحظه ی ویرانی ام را حس نکرد ، در تمام لحظه های زندگی ، هیچ کس دست حیرانی ام را حس نکرد ، سرنوشت دردناکم را هیچ دستی امضا نکرد ، آنکه سامان غزل هایم از اوست ، بی سر و سامانی ام را حس نکرد .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

گر زندگی مرگ است و مرگ هم زندگی ، پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

توی پارکینگ خاطراتم دل تو را پارک کردم یگ گوشه ، بعدش هم چرخهای دلت را پنچر کردم تا هیچ وقت از دلم بیرون نری .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عاشقی بودم به درگاهت عزیز ، کفتری بودم به بامت ای عزیز ، تو پر و بالم شکستی ای عزیز ، بنده ی خود ساختیم آری عزیز ، حال می خوانی به ساز قمریان ، بی وفایی را چرا ؟ گوییم خواهی کنی من را جدا ! این چه رسم آشنایی است ، دست دادی و سلامی ، چرا خوانی جدایی ، چرا خوانی جدایی !

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

میدونی کوچکترین ذره ی هر ماده چیه ؟ دل منه که برات یه زره شده .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

ای که از تازگی زخم دلم تازه تری ، یعنی از قصه دلتنگی من با خبری ، مثل مهتاب که از خاطر شب می گذرد ، هر شب آهسته از آفاق دلم می گذری .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

انسان هم میتونه دایره باشه هم خط راست ، انتخاب با خودته ، تا ابد دور خودت بچرخی و تا بی نهایت ادامه بدی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم ، بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم ، گر مستی چشمان تو گناه است ، من طالب آن مستی و خواهان گناهم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

چشمای عاشقم ستاره پوشه ، دلم برای دیدنت می جوشه .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

در آبی ترین نقطه چشمانت عشقیست که صداقت از آن جاریست ، آن جا خدا را عاشقانه می توان دید .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

اگر بوی گلی را دوست نداری ، شاخه هایش را نشکن .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

شکست در عشق فاجعه نیست ، فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دیدی که خون ناحق پروانه شمع را ، چندان امان نداد که شب را سحر کند ؟

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

می خواهم مشق عشق را با مداد احساس تو بر روی گلبرگهای ترک خورده دقایقم ، آرام و آهسته حک کنم .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود ، سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود .

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

کنار آشیانه تو آشیانه می کنم ، فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم ، کسی سوال می کند : به خاطر چه زنده ام ؟ و من برای زندگی ، تو را بهانه می کنم .

تگ های این مطلب :

( Love sms ) - ( sms ) - ( sms eshghi ) - ( sms jadid ) - ( sms jaleb ) - ( sms ziba ) - ( sms بوسه ) - ( sms دوست داشتن ) - ( sms رومانتیک ) - ( sms عاشقانه ) - ( sms عاشقونه ) - ( sms عشقولانه ) - ( sms لاو ) - ( اس ام اس ) - ( اس ام اس love ) - ( اس ام اس sms ) - ( اس ام اس ابراز احساسات ) - ( اس ام اس ابراز محبت ) - ( اس ام اس احساسی ) - ( اس ام اس بسیار زیب ) - ( اس ام اس بوسه ) - ( اس ام اس بوسیدن ) - ( اس ام اس بی معرفتی غمگین ) - ( اس ام اس بی وف ) - ( اس ام اس بی وفایی ) - ( اس ام اس بی وفایی و خیانت ) - ( اس ام اس تموم کرد دوستی ) - ( اس ام اس تموم کردن دوستی ) - ( اس ام اس جدایی ) - ( اس ام اس جدید ) - ( اس ام اس جدید عاشقانه ) - ( اس ام اس حسی ) - ( اس ام اس خداحافظی ) - ( اس ام اس خدانگهدار ) - ( اس ام اس خیانت ) - ( اس ام اس دلداری دادن ) - ( اس ام اس دوری ) - ( اس ام اس دوری و دوستی ) - ( اس ام اس دوست داشتن ) - ( اس ام اس دوست شدن ) - ( اس ام اس دوستت دارم ) - ( اس ام اس دوستی ) - ( اس ام اس رایگان دوستی ) - ( اس ام اس رایگان عاشقانه ) - ( اس ام اس رایگان عاشقی ) - ( اس ام اس رفتن ) - ( اس ام اس رمانتیک ) - ( اس ام اس رومانتیک ) - ( اس ام اس زیب ) - ( اس ام اس زیبا و جدید عاشقونه ) - ( اس ام اس زیبا و جدید واسه عشقم ) - ( اس ام اس زیبا واسه دوستی ) - ( اس ام اس شعر عاشقانه ) - ( اس ام اس طلاق ) - ( اس ام اس عارفانه ) - ( اس ام اس عارفانه عاشقانه ) - ( اس ام اس عاشق تنه ) - ( اس ام اس عاشق شدن ) - ( اس ام اس عاشقان بی وف ) - ( اس ام اس عاشقانه ) - ( اس ام اس عاشقانه جدید ) - ( اس ام اس عاشقانه شهریور ماه 89 ) - ( اس ام اس عاشقانه شهریورماه ) - ( اس ام اس عاشقانه غمگین ) - ( اس ام اس عاشقانه و فلسفی ) - ( اس ام اس عاشقانه و نامردی ) - ( اس ام اس عاشقانه ی بی وفایی ) - ( اس ام اس عاشقتم ) - ( اس ام اس عاشقونه ) - ( اس ام اس عاشقونه رایگان و جدید ) - ( اس ام اس عاشقونه و خیانت کردن ) - ( اس ام اس عاشقی ) - ( اس ام اس عاشقی 89 ) - ( اس ام اس عاشقی خرداد ) - ( اس ام اس عاشقی و تنهایی ) - ( اس ام اس عشاق ) - ( اس ام اس عشق ) - ( اس ام اس عشق ورزی خرداد ماه 89 ) - ( اس ام اس عشقولانه ) - ( اس ام اس عشقولانه خرداد ماه 89 ) - ( اس ام اس عشقی ) - ( اس ام اس عشقی 89 ) - ( اس ام اس غم ) - ( اس ام اس غمناک ) - ( اس ام اس غمگین ) - ( اس ام اس غمگین جدای ) - ( اس ام اس غمگین خداحافطی ) - ( اس ام اس غمگین عاشقانه خرداد ) - ( اس ام اس قهر ) - ( اس ام اس قهر کردن ) - ( اس ام اس لاو ) - ( اس ام اس لاو 89 ) - ( اس ام اس متن کشی ) - ( اس ام اس محبت ) - ( اس ام اس محبت کردن ) - ( اس ام اس مخصوص 89 ) - ( اس ام اس مخصوص دل شکسته ه ) - ( اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته ) - ( اس ام اس معشوقانه ) - ( اس ام اس معشوقانه و عاشقانه بی وفایی ) - ( اس ام اس معشوقی ) - ( اس ام اس معنی دار ) - ( اس ام اس مفهومی ) - ( اس ام اس منت کشی ) - ( اس ام اس موبایل ) - ( اس ام اس ناب ) - ( اس ام اس ناراحت کننده ) - ( اس ام اس ناز عاشقانه ) - ( اس ام اس نامردی ) - ( اس ام اس نامهربونی ) - ( اس ام اس نایاب ) - ( اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید ) - ( اس ام اس های احساسی ) - ( اس ام اس های جدید عشقولانه ) - ( اس ام اس های داغ 89 ) - ( اس ام اس های عاشقانه اول خرداد ماه 89 ) - ( اس ام اس های عاشقانه بسیار جدید و تاثیر گذار ) - ( اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی خرداد ماه 89 ) - ( اس ام اس های عاشقانه تک و نایاب بسیار زیبای تیر ماه 89 ) - ( اس ام اس های عاشقانه خرداد ماه 89 ) - ( اس ام اس های عاشقانه ناب و دسته اول شهریور ماه 89 ) - ( اس ام اس های فوق العاده زیبا و خواندنی جدید امروز ) - ( اس ام اس های ناب احساسی و غمگین ( برای دل شکسته ها ) ) - ( اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب نیمه دوم خرداد ماه 89 ) - ( اس ام اس های ناب واسه دوستی ) - ( اس ام اس واسه ) - ( اس ام اس واسه بی وف ) - ( اس ام اس واسه دوست شدن ) - ( اس ام اس واسه عشقم ) - ( اس ام اس واسه کسی که ازم دوره ) - ( اس ام اس واسه کسی که بی فایی کرده ) - ( اس ام اس واسه کسی که دوسش دارم ) - ( اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده ) - ( اس ام اس ویژه دل شکسته ه ) - ( اس ام اس پند آموز ) - ( اس ام اس کم یاب ) - ( اس ام اس گریه آور ) - ( اس ام س غمگین ) - ( اشعار عاشقانه ) - ( باحالترین اس ام اس ) - ( بروزترین اس ام اس ) - ( بسته اس ام اس عاشقانه زیب ) - ( بسیار جدید و خواندنی مخصوص عاشق ه ) - ( بهترین آف های عاشقانه ) - ( بهترین اس ام اس ) - ( بهترین اس ام اس ه ) - ( بهترین اس ام اس های 89 ) - ( بهترین اس ام اس های خرداد ماه ) - ( بهترین اس ام اس های شهریور ماه 89 ) - ( بهترین اس ام اس های غمناک ) - ( بهترین اس ام اس های غمگین ) - ( بهترین و جدیدترین اس ام اس های فروردین ماه 89 ) - ( بهترین پیامک هیا عاشقانه خرداد ) - ( بوسه sms ) - ( جدیدترین آف های عاشقانه ) - ( جدیدترین اس ام اس ) - ( جدیدترین اس ام اس ه ) - ( جدیدترین اس ام اس های خرداد ) - ( جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 ) - ( جوک و اس ام اس جدید ) - ( خرداد 89 ) - ( خرداد ماه ) - ( خرداد ماه 89 ) - ( داغ ترین اس ام اس های عاشقانه ) - ( داغ داغ اس ام اس ) - ( داغترین اس ام اس ) - ( داغترین اس ام اس های عاشقانه کمیاب و نایاب امروز ) - ( دنیای اس ام اس جدید ) - ( دنیای اس ام اس عاشقانه ) - ( دنیای اس ام اس های عاشقونه ) - ( راد sms ) - ( راد اس ام اس ) - ( زیبای عاشقانه خرداد ) - ( سایت اس ام اس عاشقانه ) - ( سایت دنیای اس ام اس عاشقانه ) - ( سری جدیترین اس ام اس ه ) - ( سری جدید اس ام اس های عاشقانه دسته اول شهریور ماه 89 ) - ( سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار ) - ( شعر عاشقانه ) - ( شعرهای اس ام اسی عاشقانه ) - ( شهریور ماه 1389 ) - ( عاشقانه ترین اس ام اس ) - ( عاشقانه ترین اس ام اس ه ) - ( عشقولانه ) - ( متن عشقولانه زیب ) - ( متن منت کشی ) - ( مجموعه sms های خرداد ) - ( مجموعه sms های زیب ) - ( مجموعه اس ام اس های عاشقانه ) - ( مجموعه اس ام اس های غمگین و دل شکسته (مخصوص دل شکسته ها و اونایی که خیلی تنهان. ) - ( مجموعه کامل اس ام اس های 89 ) - ( مرکز اس ام اس ایران ) - ( مسیج جدید ) - ( مسیج خرداد ماه 89 ) - ( مسیج خیلی جدید ) - ( مسیج خیلی غمگین ) - ( مسیج دل شکسته ) - ( مسیج دوست داشتن ) - ( مسیج رمانتیک ) - ( مسیج شهریور ماه ) - ( مسیج عاشقانه ) - ( مسیج عاشقانه اسفند ) - ( مسیج عاشقانه غمگین ) - ( مسیج عشقولانه ) - ( مسیج غمناک ) - ( مسیج غمگبن ) - ( نابترین اس ام اس ) - ( نایابتر sms عاشقانه ) - ( پیام کوتاه شهریور ماه 89 ) - ( پیامک ) - ( پیامک 2010 ) - ( پیامک 89 ) - ( پیامک love ) - ( پیامک آخر سال ) - ( پیامک امروز ) - ( پیامک امروز عاشقانه ) - ( پیامک برای معشوق ) - ( پیامک بوسه ) - ( پیامک جدید ) - ( پیامک جدید خرداد ماه89 ) - ( پیامک خرداد ماه 89 ) - ( پیامک خیلی غمگین ) - ( پیامک درد و دل ) - ( پیامک دوست داشتن ) - ( پیامک رومانتیک ) - ( پیامک زیبای عاشقانه ) - ( پیامک شهریور ماه ) - ( پیامک شهریور ماه 89 ) - ( پیامک عاشقانه ) - ( پیامک عاشقانه جدید ) - ( پیامک عاشقانه خرداد ماه 89جدید عاشقانه ) - ( پیامک عاشقانه شهریور ماه 89 ) - ( پیامک عاشقونه ) - ( پیامک عشاق ) - ( پیامک عشق ) - ( پیامک عشقولانه ) - ( پیامک عشقی ) - ( پیامک لاو ) - ( کسی که دوسش دارم ) - ( ین اس ام اس )
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان ××× ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ویستا بلاگ
  • سرویس وبلاگ دهی
  • سایت ساز
  • سایت تفریحی و عاشقانه | Play Boy
  • Hamed.Sha2ow
  • سایت سرگرمی تفریحی نیکتاز
  • دانلود موزیک
  • .:: آتیش موزیک ::.
  • تور کیش
  • دانلودها|بازي فلش,نرم افزار,كليپ,عكس
  • ۞۝۩۞۝۩ آموزش لاغری (رایگان) ۞۝۩۞۝۩
  • تخصصی ترین سایت لاغری
  • (آموزش تخصصی لاغری (رایگان
  • دانلود آهنگ روز
  • ۩۞۩ ورود ممنوع ۩۞۩
  • عکس،فیلم،کلیپ،موزیک،آهنگ
  • دانلود فیلم و سریال روز
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • ۩۞۩ مطالب خواندنی و دیدنی ۩۞۩
  • تور هند
  • پاتوق دخترا و پسرای ایرونی,عکس+دانلود+مطالب باحال+
  • ماسک کوچک کننده بینی
  • آموزه های زناشویی و شب زفاف
  • سیستم ابزاردهی وب تولزفا,افزایش پیج رنک و بازدید وبلاگ و وبسایت شما,کدهای ایکون و ترفندهای اینترنتی,دانلود و مطالب اموزشی برای اینترنت,اموز
  • سئو
  • تور ارمنستان
  • تور دبی
  • پاتوق دخترا و پسرا::محلی برای خوش گزروندن و حال کردن::دوست یابی و اشنایی با دوستان جدید::دانلود و جدیدترین اخبار روز::مطالب فوق العاده خنده دا
  • تور كيش
  • submit your ads for free
  • chiz sher
  • وطن پیک
  • بزرگترین مرکز/هنری/ورزشی/علوم کامپیوتر/علمی اموزشی وفرهنگی/
  • پورتال دانلود،اموزش و سرگرمی
  • فروشگاه ماه شاپ
  • tak20
  • کارت شارژ رایگان
  • مجله اینترنتی پا به پا
  • وبلاگ بارسلونا
  • آگهي رايگان
  • **JOMALATE ZIBA**
  • فرقـــوووووووون ایرانیان ( حتما یه سر بزن ضرر نمیکنی )
  • رو در رو
  • جوووووون بیا تووووووو حالشو ببر
  • بالا بردن بازدید وبلاگ (رایگان)
  • (◕‿◕)❤دانلود اهنگ❤(◕‿◕)
  • وبلاگ فرهنگی مذهبی مسجد
  • بزرگترین مرکز جوک خنده و sms
  • اکشن شاپ
  • فروشگاه sing
  • عكس
  • سیزده برترین وبلاگ چند رسانه
  • ▓◄سرگرمی تفریحی║بیا تو پاتوق►▓
  • متفاوت ترین وبگاه موزیک
  • سلامتی جنسی جسمی روانی +زیبایی
  • جنس هاي باحال
  • (***** تي ام گيمز-GAM3™**)
  • پسر محقق
  • دخمه دختر پسرهاي عاشق
  • اموزش اشپزی و شیرینی پزی
  • بهترین سرگرمی ها
  • سرگرمی , تفریحی, ورزشی
  • دانلودستان
  • دایرة المعارف بورس
  • کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد
  • گلوان دانلود
  • بــــیــــا تــــــو عـــزیـــــز
  • دانلودستان گیلوان
  • جدیدترین اس ام اس های روز
  • مرجع عکس
  • تفریحی و سرگرمی یاس
  • بزرگترین سایت تفریحی ایران
  • اولین دیسکو ایرانیان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
  • فان خونه (650)
  • عکس بامزه از رامبد جوان و همسرش (489)
  • یک دختر جوان، رییس پلیس خطرناک ترین منطقه + عکس (479)
  • عکس های کنسرت بسیار زیبای رضا صادقی در کرج (481)
  • دانلود مجموعه فیلم های آموزشی آیلتس Study English - IELTS Preparation Series 1-2-3 (490)
  • عکسهای دیدنی : زنان برای فروش در ویترین فروشگاه های زنجیره ای (432)
  • عکسهای دیدنی آواز خوانی هوگو چاوز با دختران اوکراینی! (474)
  • عکسهای دیدنی دختری زیبا که با جراحی پلاستیک شبیه هیولا شد (523)
  • عکس : گریه واقعی هنرپیشه زن مشهور ایرانی (504)
  • جشن تولد خاتمی (عکس) (455)
  • تصاویر جدید زیبا بروفه (559)
  • عکس های جدید پرستو صالحی (463)
  • عکسهای دیدنی با بهنوش بختیاری و مادرش (502)
  • عکسهای دیدنی بازیگران مطرح سریال قهوه تلخ بدون گریم .. (474)
  • انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد (469)
  • عکسهای رویایی و زیبا از طبیعت (505)
  • عکس نماز جماعت اعضای تیم ملی فوتبال دختران ایران (592)
  • عکس :دختران مجرد وعشوه گر در کنیا وقتی قصد ازدواج دارند (562)
  • پای حرفهای ثروتمندترین زن ایرانی + عکس (450)
  • عکسهای رونمایی نقاشی دیواری لاله اسکندری (432)
  • عکسهای نمایشگاه مد لباس اسلامی در مالزی (355)
  • اولین عکس‌ها از بازی میترا حجار و فریبرز عرب‌نیا در خاک و آتش (435)
  • دخترها SMS را بیشتر دوست دارند یا پسران؟! (365)
  • مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از مهناز افشار در سوئد (341)
  • فیلم:پسر بچه ای که فوتبالیست مشهور را سرکار گذاشت (370)
  • جنجالي ترين صحنه داربي 69 (عکس) (433)
  • عکس : سفر دختران و پسران ايراني براي شرکت در مسابقه رقص و خوانندگي در امارات (390)
  • عکس: همسر احمدی نژاد در ضیافت ناهار همسر رییس جمهور لبنان (494)
  • عکس های جدید نیوشا ضیغمی (430)
  • عکس های جدید بهنوش بختیاری (400)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1565
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 249
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 4,864
  • بازدید سال : 61,245
  • بازدید کلی : 3,065,041