loading...
Welcome To Disco | پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان
کلانتر بازدید : 815 نظرات (0)

نکات مهم رابطه جنسي مخصوص آقايان

نکات رابطه جنسي اهميت زيادي براي آقايان دارد چون به آنها کمک مي کند بتوانند فعاليت جنسي را به مدت زيادتري ادامه دهند. مردها معمولاً حين رابطه جنسي بيش از اندازه تحريک مي شوند که باعث مي شود خيلي زود ارضاء شوند و طرف مقابلشان نتواند به اندازه کافي از سکس لذت ببرد. همه آقايون دوست دارند که بتوانند رابطه جنسي را بيشتر طول بدهند اما به خاطر نداشتن اطلاعات و تجربه کافي نمي توانند طرفشان را به خوبي ارضاء کنند. تفاوت بسيار زيادي بين جنسيت خانم ها و آقايون وجود دارد. مردها به سکس فقط به چشم يک فعاليت جسمي نگاه مي کنند درحاليکه خانم ها آن را يک فعاليت احساسي مي دانند که از طريق آن مي توانند به طرف مقابلشان نزديک تر شوند. شريک زندگي مثل معمايي مي ماند که فقط زماني مي توانيد آن را حل کنيد که نکات و کليدهاي آن را بدانيد. بنابراين، براي کمک به آن دسته از مردهايي که با مشکل ارضاء کردن معشوقشان روبه رو هستند در اين مقاله نکات مفيدي ارائه مي کنيم.

1. پيش نوازي

اين بخش مهمترين بخش براي لذت بخش تر کردن سکس است. و اهميت زيادي دارد چون به هر دو طرف کمک ميکند قبل از شروع سکس به خوبي تحريک شوند. يادتان باشد آقايان در تقريباً 2 دقيقه به ارگاسم مي رسند درحاليکه اين زمان براي خانم ها حداقل 10 دقيقه است. به همين علت پيش نوازي راه خيلي خوبي براي آقايون براي طولاني تر کردن سکسشان است. مردها بايد به خانم ها اجازه دهند که در پيش نوازي به درجه ارگاسم برسند و بعد سکس را شروع کنند تا هر دو نفر با هم ارضاء شوند.

2. ارتباط کلامي

ارتباط نکته بسيار مهمي است که بايد جدي بگيريد. بايد در طول فعاليت جنسي با طرفتان حرف بزنيد در غير اينصورت زنها احساس خواهند کرد که فقط به يک چيز اهميت مي دهيد و آن هم سکس است. يادتان باشد که خانم ها با حرف زدن بيشتر تحريک مي شوند و براي جلب نظر آنها لازم نيست حتماً لمسشان کنيد، مي توانيد به طور کلامي اينکار را بکنيد.

3. درک علايق و عدم علايق

مردها در طول سکس فقط کاري که خودشان دوست دارند را انجام مي دهند اما درک علاقه ها و عدم علاقه هاي طرف مقابل در لذت بخش تر کردن سکس براي هر دو طرف اهميت زيادي دارد. تصور کنيد که هر کاري که خودتان دوست داريد و طرفتان دوست ندارد را انجام دهيد، مطمئناً ايجاد مشکل خواهد کرد و آنوقت طرفتان ديگر راغب به سکس با شما نخواهد بود. درک متقابل اولين قدم در سکس است. آقايون بايد از شريک جنسي خود بپرسند که آيا حرکت خاصي را دوست دارند يا نه و اگر دوست نداشتند سعي کنند در طول سکس از آن حرکات دوري کنند.

4. توجه به کل بدن طرف مقابل

خانم ها دوست ندارند که مردها فقط به اندام تناسلي آنها توجه داشته باشند. آقايون بايد بدانند به جز اندام تناسلي، بدن خانم ها قسمت هاي ديگري هم دارد که بايد به آن توجه کنند. مثل سينه ها، باسن، گردن، ران ها، گوش ها و لب ها و ساير نقاطي که درکنار ناحيه تناسلي بايد به آنها توجه شود. شايد تعجب کنيد وقتي بفهميد که خانم ها مي توانند با تحريک سينه ها هم به ارگاسم برسند پس لطفاً به آنها هم توجه خاص داشته باشيد. يادتان باشد با بدن او سخت و خشن برخورد نکنيد، نوازش ملايم هم او را تحريک خواهد کرد.

5. تحسين کردن

تحسين کردن نکته ديگري براي آقايون است که نقش بسيار مهمي در عشق بازي ايفا مي کند. از قديم گفته اند که خانم ها از تعريف و تمجيد خوششان مي آيد و وقتي اينکار را مي کنيد او واقعاً آنرا احساس مي کند. لطفاً دقت کنيد که اين تحسين ها بايد واقعي باشند در غير اينصورت نتيجه اي که مي خواهيد عايدتان نمي شود. با گفتن اينکه به او بيشتر از هر چيز ديگري در دنيا نياز داريد و هر کاري برايش انجام مي دهيد، تحسينش کنيد. مي توانيد خيلي ساده بگوييد که بدنش را دوست داريد و خيلي عالي سکس مي کند. اين لذت خودتان را هم علاوه بر سرمستي او از آن تعريف و تمجيدها زيادتر مي کند. تحسين کردن باعث مي شود بتوانيد بيشتر طرفتان را تحريک کنيد.

6. خودداري از سکس زودهنگام

رابطه جنسي آخرين مرحله عشق بازي است که فقط زماني بايد زماني انجام دهيد که مي خواهيد لذت را به اوج خود برسانيد. انجام زودهنگام سکس تناسلي تحريک خانم ها را کم مي کند. همچنين مي تواند برايشان دردناک باشد. يادتان باشد که بايد قبل از شروع عمل جنسي اندام تناسلي خانم ها حسابي خيس شده باشد، و اين مسئله فقط زماني اتفاق مي افتد که تحريک شده باشند. پس سعي کنيد تحريکش کنيد و به همه قسمت هاي بدنش لذت بدهيد و وقتي در آخر آمادگي پيدا کرد خودش از شما خواهد خواست که عمل جنسي را آغاز کنيد. پس يادتان باشد که عمل جنسي باشد آخرين عمل شما باشد و زماني انجام شود که زن آمادگي آن را پيدا کرده باشد.

7. عاشقانه و احساساتي نگه داشتن فضا

يکي از مهمترين نکات درمورد سکس آقايان اين است که عاشقانه و احساساتي سکس کنند. سکس عملي بسيار احساسي است اما به خاطر طبيعت و ذات مردان خيلي وقت ها اين عمل برايشان به عملي فيزيکي و مکانيکي تبديل مي شود. سعي کنيد حرکاتتان کند و همراه با عشق باشد و مطمئن باشيد اين احساسي به خانم ها مي دهد که هميشه آرزويش را داشته اند. عشق و احساس بخش لازم و ضروري سکس است پس سعي کنيد احساسي تر رفتار کنيد. فقط به خاطر عمل جنسي سکس نکنيد، آن را راهي بدانيد براي بالا بردن احساستان.

8. شوخ طبعي

خانم ها عاشق شوخ طبعي مردان هستند. سعي کنيد سکس را به عملي خنده آور و شادي بخش تبديل کنيد و ببينيد که چقدر طرفتان دوست خواهد داشت. به خودتان بخنديد و اينکار باعث مي شود فضا عاشقانه تر شود. خانم ها اينکه آقايون سعي مي کنند به خنده بياندازندشان را خيلي دوست دارند. جوک گفتن مخصوصاً جوک هاي سکسي را هم مي توانيد امتحان کنيد اما دقت کنيد که شوخ طبعيتان به مسخره کردن طرف مقابل منتهي نشود.

9. نظافت

خانم ها عاشق مردهاي مرتب و تميز هستند. منظورمان از تميز بودن اين نيست که موهاي اندام تناسليتان را بتراشيد، اما بهتر است که آنها را کوتاه کنيد. بدنتان را تميز نگه داريد و اگر بدنتان بو مي دهد حتماً از پودر يا اسپري استفاده کنيد. قبل از سکس يک دوش سريع بگيريد و هم بدنتان را خوب تميز کنيد. تميزي بدن براي خانم اهميت زيادي دارد و اگر بدنتان اينطور نباشد حتي ممکن است از سکس کردن با شما خودداري کنند.

10. هيجان و لذت

تجربه کردن با سکس خيلي مهم است چون عادات هميشگي باعث يکنواخت و خسته کننده شدن آن مي شود. مي توانيد حرکات مختلف را امتحان کنيد تا آن يکنواختي از بين برود. اما دقت کنيد که طرفتان با آن حرکات راحت باشد. همچنين سکس کردن در محيط هاي مختلف باعث از بين بردن يکنواختي آن مي شود و هيجان بيشتري به رابطه مي دهد. سکس ايستاده يا جلوي آينه يا روي صندلي واقعاً برايتان پر از هيجان خواهد بود.

پس اگر مي خواهيد که رابطه جنسي لذت بخش و فوق العاده اي داشته باشيد، لطفاً نکاتي که در اين مقاله ذکر شد را به نحو احسن رعايت کنيد. اين نکات به شما کمک مي کند سکسي طولاني تر و دلنشين تر داشته باشيد.

نکات مهم رابطه جنسي مخصوص خانم ها

در طول اين سالها من يک الگوي خاصي را بين خانم ها مشاهده کرده ام که به نظر مي رسد از نظر فيزيکي و جنسي احساس عدم اطمينان و امنيت مي کنند. همين مسئله باعث مي شود که تصميمات زيان بخشي درمورد رابطه شان بگيرند. خانم ها بايد خودشان را قوي تر کنند. بدنتان را دوست داشته باشيد (اين تنها چيزي است که متعلق به شماست)، ببينيد در سکس چه دوست داريد و چه دوست نداريد و ياد بگيريد که سکس براي لذت بردن است. خيلي مهم است که به خاطر داشته باشيد ارتباط کليد اصلي هر رابطه خوب است و رابطه جنسي هم از آن مستثني نيست. همه آدم ها سستيهايي دارند اما نبايد آنها را در يک رابطه سالم دخالت دهند. درمورد اين مشکلات خود با طرفتان حرف بزنيد، براي از بين بردن آن تلاش کنيد يا حداقل آن را به يک حد قابل کنترل برسانيد.

در زير به چند نکته اشاره مي کنيد که به شما براي داشتن رابطه جنسي بهتر کمک ميکند:

1. بدانيد که شما يک پرنسس هستيد. اعتماد به نفستان را نشان دهيد. آقايان از ديدن اطميناني که به خودتان و رابطه جنسيتان داريد خيلي خوشحال مي شوند. مردها خيلي دوست دارند که زنها به خودشان مطمئن باشند. اگر هنوز باور نداريد که يک پرنسس هستيد، سعي کنيد لباسهايي بپوشيد که اعتماد به نفستان را بالا مي برد و سکسي تر نشانتان مي دهد. مرتب آرايشگاه برويد، ناخن هايتان را درست کنيد و مدام اين جمله را با خودتان تکرار کنيد که يک پرنسس جذاب هستيد تا زمانيکه شکل واقعيت برايتان بگيرد. فقط يادتان باشد که کارهايي بکنيد که احساسي خوب به شما بدهد و اعتماد به نفستان را بالاتر ببرد. يک سرگرمي براي خودتان داشته باشيد. اينکار باعث مي شود اعتماد به نفستان تقويت شود. همينطور به مردها نشان مي دهد که به جز رابطه علايق ديگري هم داريد.

2. دست از سوال کردن درمورد همسر و روابط جنسي قبلي آقايان برداريد. هيچ نيازي به دانستن آن نداريد و مطمئناً مردتان هم علاقه اي به صحبت کردن درمورد آن ندارد. اينکار فقط به حس حسادت ختم مي شود که در يک رابطه سالم جايي ندارد. درمورد خودتان هم همينطور است. به هيچ وجه درمورد شوهر قبلي و کارهايي که آنها در سکس برايتان مي کرده اند با طرفتان صحبت نکنيد. مردها دوست ندارند فکر کنند که شما آنها را با کس ديگري مقايسه مي کنيد. پس اين مسائل را فراموش کنيد و بدانيد که لابد مشکلي بين آنها بوده که از هم جدا شده اند. آنچه مهم است اين است که الان او با شماست پس گذشته ها را به گدشته واگذار کنيد.

3. هيچوقت از تلاشهاي طرفتان در رابطه جنسي انتقاد نکنيد. با انتقاد کردن به آنها مي گوييد که آنچه را که بايد براي شما انجام نمي دهند. اين طرفتان را ناراحت مي کند و جلوي تحريک شدنشان را مي گيرد و خيلي وقت ها به خشم منتهي مي شود. شايد درست باشد که آن نتيجه اي که مي خواهيد را در رابطه جنسيتان نمي گيريد اما انتقاد کردن راه اصلاح آن نيست. پس به جاي آن رک و راست باشيد و با او در اين باره حرف بزنيد. اين گناه او نيست، چون نمي داند که شما چه دوست داريد و قبلاً هم به او نگفته ايد. پس به او بگوييد که چه سکسي دوست داريد و مطمئن باشيد که او هم براي برآوردن نيازهاي شما تلاش خواهد کرد.

يادتان باشد زياد به خودتان سخت نگيريد، از بدنتان لذت ببريد، زندگيتان را دوست داشته باشيد، سعي نکنيد کسي باشيد که نيستيد و از اينها گذشته سعي کنيد شاد باشيد و از همه چيز لذت ببريد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان ××× ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ویستا بلاگ
  • سرویس وبلاگ دهی
  • سایت ساز
  • سایت تفریحی و عاشقانه | Play Boy
  • Hamed.Sha2ow
  • سایت سرگرمی تفریحی نیکتاز
  • دانلود موزیک
  • .:: آتیش موزیک ::.
  • تور کیش
  • دانلودها|بازي فلش,نرم افزار,كليپ,عكس
  • ۞۝۩۞۝۩ آموزش لاغری (رایگان) ۞۝۩۞۝۩
  • تخصصی ترین سایت لاغری
  • (آموزش تخصصی لاغری (رایگان
  • دانلود آهنگ روز
  • ۩۞۩ ورود ممنوع ۩۞۩
  • عکس،فیلم،کلیپ،موزیک،آهنگ
  • دانلود فیلم و سریال روز
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • ۩۞۩ مطالب خواندنی و دیدنی ۩۞۩
  • تور هند
  • پاتوق دخترا و پسرای ایرونی,عکس+دانلود+مطالب باحال+
  • ماسک کوچک کننده بینی
  • آموزه های زناشویی و شب زفاف
  • سیستم ابزاردهی وب تولزفا,افزایش پیج رنک و بازدید وبلاگ و وبسایت شما,کدهای ایکون و ترفندهای اینترنتی,دانلود و مطالب اموزشی برای اینترنت,اموز
  • سئو
  • تور ارمنستان
  • تور دبی
  • پاتوق دخترا و پسرا::محلی برای خوش گزروندن و حال کردن::دوست یابی و اشنایی با دوستان جدید::دانلود و جدیدترین اخبار روز::مطالب فوق العاده خنده دا
  • تور كيش
  • submit your ads for free
  • chiz sher
  • وطن پیک
  • بزرگترین مرکز/هنری/ورزشی/علوم کامپیوتر/علمی اموزشی وفرهنگی/
  • پورتال دانلود،اموزش و سرگرمی
  • فروشگاه ماه شاپ
  • tak20
  • کارت شارژ رایگان
  • مجله اینترنتی پا به پا
  • وبلاگ بارسلونا
  • آگهي رايگان
  • **JOMALATE ZIBA**
  • فرقـــوووووووون ایرانیان ( حتما یه سر بزن ضرر نمیکنی )
  • رو در رو
  • جوووووون بیا تووووووو حالشو ببر
  • بالا بردن بازدید وبلاگ (رایگان)
  • (◕‿◕)❤دانلود اهنگ❤(◕‿◕)
  • وبلاگ فرهنگی مذهبی مسجد
  • بزرگترین مرکز جوک خنده و sms
  • اکشن شاپ
  • فروشگاه sing
  • عكس
  • سیزده برترین وبلاگ چند رسانه
  • ▓◄سرگرمی تفریحی║بیا تو پاتوق►▓
  • متفاوت ترین وبگاه موزیک
  • سلامتی جنسی جسمی روانی +زیبایی
  • جنس هاي باحال
  • (***** تي ام گيمز-GAM3™**)
  • پسر محقق
  • دخمه دختر پسرهاي عاشق
  • اموزش اشپزی و شیرینی پزی
  • بهترین سرگرمی ها
  • سرگرمی , تفریحی, ورزشی
  • دانلودستان
  • دایرة المعارف بورس
  • کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد
  • گلوان دانلود
  • بــــیــــا تــــــو عـــزیـــــز
  • دانلودستان گیلوان
  • جدیدترین اس ام اس های روز
  • مرجع عکس
  • تفریحی و سرگرمی یاس
  • بزرگترین سایت تفریحی ایران
  • اولین دیسکو ایرانیان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
  • فان خونه (650)
  • عکس بامزه از رامبد جوان و همسرش (489)
  • یک دختر جوان، رییس پلیس خطرناک ترین منطقه + عکس (479)
  • عکس های کنسرت بسیار زیبای رضا صادقی در کرج (481)
  • دانلود مجموعه فیلم های آموزشی آیلتس Study English - IELTS Preparation Series 1-2-3 (490)
  • عکسهای دیدنی : زنان برای فروش در ویترین فروشگاه های زنجیره ای (432)
  • عکسهای دیدنی آواز خوانی هوگو چاوز با دختران اوکراینی! (474)
  • عکسهای دیدنی دختری زیبا که با جراحی پلاستیک شبیه هیولا شد (523)
  • عکس : گریه واقعی هنرپیشه زن مشهور ایرانی (504)
  • جشن تولد خاتمی (عکس) (455)
  • تصاویر جدید زیبا بروفه (559)
  • عکس های جدید پرستو صالحی (463)
  • عکسهای دیدنی با بهنوش بختیاری و مادرش (502)
  • عکسهای دیدنی بازیگران مطرح سریال قهوه تلخ بدون گریم .. (474)
  • انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد (469)
  • عکسهای رویایی و زیبا از طبیعت (505)
  • عکس نماز جماعت اعضای تیم ملی فوتبال دختران ایران (592)
  • عکس :دختران مجرد وعشوه گر در کنیا وقتی قصد ازدواج دارند (562)
  • پای حرفهای ثروتمندترین زن ایرانی + عکس (450)
  • عکسهای رونمایی نقاشی دیواری لاله اسکندری (432)
  • عکسهای نمایشگاه مد لباس اسلامی در مالزی (355)
  • اولین عکس‌ها از بازی میترا حجار و فریبرز عرب‌نیا در خاک و آتش (435)
  • دخترها SMS را بیشتر دوست دارند یا پسران؟! (365)
  • مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از مهناز افشار در سوئد (341)
  • فیلم:پسر بچه ای که فوتبالیست مشهور را سرکار گذاشت (370)
  • جنجالي ترين صحنه داربي 69 (عکس) (433)
  • عکس : سفر دختران و پسران ايراني براي شرکت در مسابقه رقص و خوانندگي در امارات (390)
  • عکس: همسر احمدی نژاد در ضیافت ناهار همسر رییس جمهور لبنان (494)
  • عکس های جدید نیوشا ضیغمی (430)
  • عکس های جدید بهنوش بختیاری (400)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1565
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 166
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 430
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 5,368
  • بازدید سال : 61,749
  • بازدید کلی : 3,065,545