loading...
Welcome To Disco | پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان
کلانتر بازدید : 539 نظرات (0)

اظهارنظر مصطفی زمانی درخصوص گلزار، کتایون ریاحی و فرج‌الله سلحشور



شبکه ایران نوشت:

مصطفی زمانی بازیگری که با مجموعه «یوسف پیامبر» به شهرت و محبوبیت رسید این روزها با نقش آفرینی متفاوت در فیلم سینمایی «بدرود بغداد» به کارگردانی مهدی نادری روی پرده سینماهای شهرستان‌ها دیده می‌شود؛ فیلمی که در فهرست رقابت‌کنندگان اسکار به ثبت رسیده است.

وی به تازگی در گفت‌وگویی در خصوص دلیل انتخاب این فیلم به عنوان نماینده ایران در اسکار گفته است: «دلیلش از بیرون برای من این است که احساس کردند قصه‌اش جهان‌شمول است و علیه جنگ. به دلیل این‌که الان بحث داغ دنیا فضایی ضد آمریکایی دارد، این فیلم هم جهان شمول است.»

وی همچنین در پاسخ به نظریه‌ای که شرایط سیاسی ایران را دلیل معرفی این فیلم از سوی معاونت اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد عنوان کرده، خاطرنشان ساخته است: «محال است. آقای سجادپور گفتند این فیلم بحث روز دنیاست. این قصه به خاطر جهان‌شمول بودنش انتخاب شده. فضای این فیلم هماهنگ است با فضای جهانی. ما از روز اول یک فیلم ضد جنگ ساختیم، نه ضد آمریکایی.
به همین دلیل دنیل که یک آمریکایی است از وجه انسانی به او می‌پردازیم. اگر یادتان باشد اسم اول فیلم «مرا ببخش مادر» بود ولی چون منظور را نمی‌رساند، مجبور شدیم عوضش کنیم. مادرهای این سربازها نمی‌بخشند کسانی را که این جنگ را به راه انداختند.»

بازیگر فیلم «کیفر» در بخش دیگری از این مصاحبه در خصوص وضعیت اکران این فیلم گفته است: «این چیزها برای من مهم نیست. مهم این است که باید بازی پانته‌آ بهرام دیده می‌شد. خیلی خوب بود. بخش‌هایی دیگر از این گفت‌وگو که در نشریه رویش منتشر شده را در ادامه می‌خوانید.»

پله دوم را چطور باید بروم؟
بزرگی به یک فیلم و 10 فیلم نیست. موج اس‌ام‌اس‌های یوسف را یادت هست؟ آن کار تمام شد و رفت. آن موقع من داشتم فکر می‌کردم پله دوم را چطور باید بروم؟ این‌که در لحظه اتفاقی برای تو بیفتد مهم نیست. این که بتوانی تکرارش کنی حقیقت است.

مهم فتح قله‌های دیگر است
می‌گویند وقتی به قله رسیدی باید روی قله بمانی. اما من می‌گویم نه. روی قله می‌روی اما پایین هم می‌آیی. مهم این است که قله‌های دیگر را هم بتوانی فتح کنی. به تعداد فتح قله‌هایت زمین می‌خوری و دور و دور تو نیست.

سینما فرصت زندگی را به من داده است
تمام زندگی من جلوی دوربین است. فکر می‌کنم من کی هستم و چه کار می‌خواهم بکنم. سینما به من فرصت این را داده که یک بار نقش یک معتاد را بازی کنم. من می‌خواهم زندگی کنم و سینما این فرصت زندگی را به من داده است. جایزه گرفتن من را ذوق‌زده می‌کند اما چیزی که من را بیشتر هیجانی می‌کند فرصت زندگی است.

دوست ندارم در هیچ کاری ابزار باشم
وقتی فیلمنامه را می‌خوانم یک بازی برای همان‌جا دارم اما وقتی می‌آید اول فیلم حال من بد می‌شود یعنی به من احترام نگذاشته و از این بابت ناراحت می‌شوم. «بدرود بغداد» را در فیلمنامه ساده‌تر می‌دیدم. درست است که باید خودخواه باشی، ولی به اندازه‌ات خود‌خواه باش.

من فیلمنامه آقای فتحی و جیرانی را کار کردم اما تغییرات در حد دو سکانس بود. اما نباید سکانس 60 را در تیتراژ ببینم. من دوست ندارم در هیچ کاری ابزار باشم. متنفرم از این‌که در بازیگری ابزار باشم برای ایده یک کارگردان. کارگردان باید با من تعامل کند.

خودم را همیشه مدیون سلحشور می‌دانم
ممنونم از اعتمادی که به من کرد. به رویاهایم جامه عمل پوشاند و خودم را همیشه مدیون این مرد می‌دانم به دلیل اعتمادی که به من کرد، سوای همه حرف‌ها و حدیث‌ها. صداقتش را هم همیشه دوست داشتم.

عکس یادگاری با علی حاتمی
از بدشانسی من بود که نشد علی حاتمی را ببینم. دوست دارم یک عکس یادگاری با او داشته باشم.

تصمیم درست کتایون ریاحی
احساس می‌کنم تصمیم درستی گرفت که از این حرفه جدا شد. یک خواهر بزرگ که همیشه برایش آرزوی سرافرازی می‌کنم.

گلزار از خیلی حرف‌ها و انگ‌ها فرار نمی‌کند
اولین بازیگر و سوپر استاری که من با او برخورد داشتم محمدرضا گلزار بود. یک پسر خوب، دوست داشتنی و مهربان. بزرگترین ویژگی‌ای که رضا دارد و من به خاطر همین ویژگی دوستش دارم این است که مسئولیت کارهایی را که می‌کند، می‌پذیرد؛ چه بد و چه خوب. فرار نمی‌کند از خیلی حرف‌ها و انگ‌ها. آن موقع که با رضا آشنا شدم ممنوع‌الکار بود. دوست دارم برای سال‌های سال کار کند و موفق باشد. همیشه گفته‌ام کسی که جای خود را پیدا نمی‌کند به جای دیگران حسادت می‌کند.

اگر سینما را از تو بگیرند چه هستی؟
یک جمله حسن فتحی همیشه جلوی چشم من هست که گفت: «مصطفی همیشه فکر کن اگر سینما را از تو بگیرند چه هستی؟ این جمله را به عنوان یادگاری همیشه از او دارم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان ××× ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ویستا بلاگ
  • سرویس وبلاگ دهی
  • سایت ساز
  • سایت تفریحی و عاشقانه | Play Boy
  • Hamed.Sha2ow
  • سایت سرگرمی تفریحی نیکتاز
  • دانلود موزیک
  • .:: آتیش موزیک ::.
  • تور کیش
  • دانلودها|بازي فلش,نرم افزار,كليپ,عكس
  • ۞۝۩۞۝۩ آموزش لاغری (رایگان) ۞۝۩۞۝۩
  • تخصصی ترین سایت لاغری
  • (آموزش تخصصی لاغری (رایگان
  • دانلود آهنگ روز
  • ۩۞۩ ورود ممنوع ۩۞۩
  • عکس،فیلم،کلیپ،موزیک،آهنگ
  • دانلود فیلم و سریال روز
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • ۩۞۩ مطالب خواندنی و دیدنی ۩۞۩
  • تور هند
  • پاتوق دخترا و پسرای ایرونی,عکس+دانلود+مطالب باحال+
  • ماسک کوچک کننده بینی
  • آموزه های زناشویی و شب زفاف
  • سیستم ابزاردهی وب تولزفا,افزایش پیج رنک و بازدید وبلاگ و وبسایت شما,کدهای ایکون و ترفندهای اینترنتی,دانلود و مطالب اموزشی برای اینترنت,اموز
  • سئو
  • تور ارمنستان
  • تور دبی
  • پاتوق دخترا و پسرا::محلی برای خوش گزروندن و حال کردن::دوست یابی و اشنایی با دوستان جدید::دانلود و جدیدترین اخبار روز::مطالب فوق العاده خنده دا
  • تور كيش
  • submit your ads for free
  • chiz sher
  • وطن پیک
  • بزرگترین مرکز/هنری/ورزشی/علوم کامپیوتر/علمی اموزشی وفرهنگی/
  • پورتال دانلود،اموزش و سرگرمی
  • فروشگاه ماه شاپ
  • tak20
  • کارت شارژ رایگان
  • مجله اینترنتی پا به پا
  • وبلاگ بارسلونا
  • آگهي رايگان
  • **JOMALATE ZIBA**
  • فرقـــوووووووون ایرانیان ( حتما یه سر بزن ضرر نمیکنی )
  • رو در رو
  • جوووووون بیا تووووووو حالشو ببر
  • بالا بردن بازدید وبلاگ (رایگان)
  • (◕‿◕)❤دانلود اهنگ❤(◕‿◕)
  • وبلاگ فرهنگی مذهبی مسجد
  • بزرگترین مرکز جوک خنده و sms
  • اکشن شاپ
  • فروشگاه sing
  • عكس
  • سیزده برترین وبلاگ چند رسانه
  • ▓◄سرگرمی تفریحی║بیا تو پاتوق►▓
  • متفاوت ترین وبگاه موزیک
  • سلامتی جنسی جسمی روانی +زیبایی
  • جنس هاي باحال
  • (***** تي ام گيمز-GAM3™**)
  • پسر محقق
  • دخمه دختر پسرهاي عاشق
  • اموزش اشپزی و شیرینی پزی
  • بهترین سرگرمی ها
  • سرگرمی , تفریحی, ورزشی
  • دانلودستان
  • دایرة المعارف بورس
  • کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد
  • گلوان دانلود
  • بــــیــــا تــــــو عـــزیـــــز
  • دانلودستان گیلوان
  • جدیدترین اس ام اس های روز
  • مرجع عکس
  • تفریحی و سرگرمی یاس
  • بزرگترین سایت تفریحی ایران
  • اولین دیسکو ایرانیان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
  • فان خونه (658)
  • عکس بامزه از رامبد جوان و همسرش (499)
  • یک دختر جوان، رییس پلیس خطرناک ترین منطقه + عکس (489)
  • عکس های کنسرت بسیار زیبای رضا صادقی در کرج (488)
  • دانلود مجموعه فیلم های آموزشی آیلتس Study English - IELTS Preparation Series 1-2-3 (497)
  • عکسهای دیدنی : زنان برای فروش در ویترین فروشگاه های زنجیره ای (439)
  • عکسهای دیدنی آواز خوانی هوگو چاوز با دختران اوکراینی! (482)
  • عکسهای دیدنی دختری زیبا که با جراحی پلاستیک شبیه هیولا شد (530)
  • عکس : گریه واقعی هنرپیشه زن مشهور ایرانی (511)
  • جشن تولد خاتمی (عکس) (467)
  • تصاویر جدید زیبا بروفه (566)
  • عکس های جدید پرستو صالحی (470)
  • عکسهای دیدنی با بهنوش بختیاری و مادرش (512)
  • عکسهای دیدنی بازیگران مطرح سریال قهوه تلخ بدون گریم .. (480)
  • انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد (480)
  • عکسهای رویایی و زیبا از طبیعت (515)
  • عکس نماز جماعت اعضای تیم ملی فوتبال دختران ایران (602)
  • عکس :دختران مجرد وعشوه گر در کنیا وقتی قصد ازدواج دارند (572)
  • پای حرفهای ثروتمندترین زن ایرانی + عکس (457)
  • عکسهای رونمایی نقاشی دیواری لاله اسکندری (444)
  • عکسهای نمایشگاه مد لباس اسلامی در مالزی (361)
  • اولین عکس‌ها از بازی میترا حجار و فریبرز عرب‌نیا در خاک و آتش (445)
  • دخترها SMS را بیشتر دوست دارند یا پسران؟! (369)
  • مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از مهناز افشار در سوئد (351)
  • فیلم:پسر بچه ای که فوتبالیست مشهور را سرکار گذاشت (378)
  • جنجالي ترين صحنه داربي 69 (عکس) (439)
  • عکس : سفر دختران و پسران ايراني براي شرکت در مسابقه رقص و خوانندگي در امارات (398)
  • عکس: همسر احمدی نژاد در ضیافت ناهار همسر رییس جمهور لبنان (504)
  • عکس های جدید نیوشا ضیغمی (440)
  • عکس های جدید بهنوش بختیاری (405)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1565
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 366
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 87,591
  • بازدید کلی : 3,091,387