loading...
Welcome To Disco | پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان
کلانتر بازدید : 1567 نظرات (1)

ازدواج پــدربزرگ مـــادربـــــزرگ‌ها

بعضي مواقع اتفاقات عجيبي در گوشه و كنار اين دنيا مي‌افتد كه باورش براي خيلي‌ها سخت است، به خصوص اين‌كه در ارتباط با دنياي همسران باشد. اگر به ياد داشته باشيد از دو شماره پيش مطالبي در رابطه با آشنايي «پدربزرگ، مادربزرگ‌ها» در مجله به چاپ مي‌رسانيم و از شما هم خواستيم كه به ما كمك كنيد، زماني كه «سيدعليرضا حسيني زاهدي» با ما تماس گرفت و گفت من پدربزرگم! بياييد از خانواده ما گزارش تهيه كنيد، از پشت تلفن و تن صدايش به او گفتيم، «سيد» ما رو گرفتي. صدات كه به بابابزرگا نمي‌خوره! خنديد و گفت: بياييد برايتان تعريف كنم، من سال گذشته در 36 سالگي بابابزرگ شدم و اين شد گزارش ويژه اين شماره مجله خانواده‌سبز... رفتيم، به منزل «سيد»...


يک اتفاق جالب و باورنکردني جوان‌ترين بابا بزرگ مامان بزرگ ايرانـــي


بچه خرم‌آباد

سيدعليرضا حســيني‌زاهدي در معرفي خود مي‌گويد: من در سال 1352 و در خيابان مطهــــري شــهر خرم‌آباد متولد شدم. پدرم از كاركنان شركت نفت بود. تا سال 69 در خرم‌آبـــاد زندگي مي‌‌كردم. سال 69 ازدواج و متعاقب با ازدواج محــل زندگي‌ام را عوض كردم و در سال 78 به تهران آمـدم و تا به امروز در تهران زندگي مي‌كنم و همسرش در معرفي خودش مي‌گويد: «مريــم نوري متولد 1353 در خرم‌آباد، داراي مــدرك سيكل هستم و حدود 36 سال دارم.»

نحوه آشنايي

حسيني در مورد نحوه آشنايي با همسرش مي‌گويد: «در سال 69 زماني كه 17 ساله بودم در خرم‌آباد تعميرگاه موتورسيكلت داشتم دايي همسرم يكي از مشتريان من بود و بارها براي تعمير موتورسيكلت به من مراجعه كرده و از طريق او با همسرم آشنا شدم و اين آشنايي به ازدواج ختم شد. آن زمان هنوز هفده سالم نشده بود.»


خوشحالم زود ازدواج كردم

وقتي از او مي‌پرسيم، آيا به نظر خودتان زود ازدواج نكرده‌ايد، مي‌گويد: «خيلي خوشحالم كه زود ازدواج كردم. همان طور كه اين روزها از رسانه‌ها مي‌شنويم در كشور ما سن ازدواج بالا رفته و اين اصلا براي جامعه ما خوب نيست. چون همان طور كه سن طرفين براي ازدواج بالا مي‌رود، منطق افراد هم از هم فاصله مي‌گيرد، در حقيقت توقعات هم مانند سن هر يك از آنها بالا مي‌رود. اين باعث مي‌شود كه پس از ازدواج هم اختلافاتي كه بين زن و شوهرها پيش مي‌آيد، ريشه‌اي و اساسي باشد. اما كساني كه در سنين پايين ازدواج مي‌كنند اختلافاتشان سطحي و زودگذر خواهد بود. جر و بحث‌ها در بين اين افراد به درازا نمي‌كشد و اختلافات بين آنها خيلي زود برطرف مي‌شود. در حقيقت اختلافات بين زن و شوهرهايي كه دير ازدواج مي‌كنند خيلي عميق‌تر است. البته يك زندگي موفق به شناخت‌هاي اوليه هم نياز دارد. يعني خانواده‌هاي طرفين حتما بايد خوب همديگر را بشناسند.»


فرزندان

حسيني داراي دو فرزند است. «سال 70 خداوند فرزند اولم يعني افسانه را به ما داد. وقتي افسانه به دنيا آمد فصل زمستان بود. پسرم افشين سال 74 به دنيا آمد. هر دو فرزندم تحصيل كرده‌اند يعني دخترم ديپلم دارد و پسرم هم سال دوم فني حرفه‌اي است كه در رشته عمران و در هنرستان در حال تحصيل مي‌باشد. البته قصد ورود به دانشگاه هم دارند. دخترم در حال حاضر درگير نوه‌مان ياسمين است كه حدودا يك سال دارد. دامادم دانشجوي عمران است. افسانه در سال 86 ازدواج كرد و همسرش متولد 1366 مي‌باشد. در واقع زماني كه 35 ساله بودم دخترم را به خانه بخت فرستادم و زماني كه 36 ساله بودم، نوه‌ام به دنيا آمد.


پدربزرگ بودن احساس خوبي است

ياسمين مرا «بابا» يا «بابايي» صدا مي‌كند. از اين‌كه در اين سن پدربزرگ شده‌ام خيلي احساس خوبي دارم. مريم نوري، همسر حسيني و مادربزرگ ياسمين مي‌گويد: «عده‌اي احساس مي‌كنند اگر در سنين پايين مثلا 35 يا 36 سالگي پدربزرگ يا مادربزرگ شوند واقعا پير شده‌اند در صورتي كه اين‌گونه نيست. ما واقعا از اين‌كه در اين سن پدربزرگ و مادربزرگ شده‌ايم خوشحاليم چون روحيات فرزندان و نوه‌مان را خوب درك مي‌كنيم. من هم در مورد ازدواج در سنين پايين‌تر با همسرم هم عقيده هستم.»

حسيني در ادامه مي‌گويد: «من وقتي با پسرم صحبت مي‌كنم و يا او مشكلي دارد و با من در ميان مي‌گذارد حرف‌هاي او را كاملا مي‌فهمم و مشكلات او را كاملا درك مي‌كنم و اين باعث مي‌شود كه راحت‌تر بتوانيم مشكلات را حل كنيم. به نظرم كساني كه خيلي دير ازدواج مي‌كنند و خيلي دير بچه‌دار مي‌شوند واقعا نمي‌توانند چنين روابطي با فرزندانشان داشته باشند.»


خانواده پدري

حسيني در مورد ازدواج در خانواده پدري خودش مي‌گويد: «خانواده من به طور كلي همه زود ازدواج كردند البته نه مانند من. من تقريبا ركورددار همه اعضاي خانواده‌ام در امر ازدواج بودم. ما هشت برادر و خواهر بوديم من فرزند ششم خانواده هستم و پنج خواهر و دو برادر دارم. ولي در بين آنها من در پايين‌ترين سن ازدواج كردم. زماني كه من ازدواج كردم، يك برادر و سه خواهرم ازدواج كرده بودند.

 

جوان ترین بابا بزرگ و مامان بزرگ ایرانی



جوان ترین بابا بزرگ و مامان بزرگ ایرانی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرتضي در تاریخ 1348/10/11 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام جالب بود ولي دوست من متولد 1354 هستش و نوه ي يكساله داره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان ××× ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ویستا بلاگ
  • سرویس وبلاگ دهی
  • سایت ساز
  • سایت تفریحی و عاشقانه | Play Boy
  • Hamed.Sha2ow
  • سایت سرگرمی تفریحی نیکتاز
  • دانلود موزیک
  • .:: آتیش موزیک ::.
  • تور کیش
  • دانلودها|بازي فلش,نرم افزار,كليپ,عكس
  • ۞۝۩۞۝۩ آموزش لاغری (رایگان) ۞۝۩۞۝۩
  • تخصصی ترین سایت لاغری
  • (آموزش تخصصی لاغری (رایگان
  • دانلود آهنگ روز
  • ۩۞۩ ورود ممنوع ۩۞۩
  • عکس،فیلم،کلیپ،موزیک،آهنگ
  • دانلود فیلم و سریال روز
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • ۩۞۩ مطالب خواندنی و دیدنی ۩۞۩
  • تور هند
  • پاتوق دخترا و پسرای ایرونی,عکس+دانلود+مطالب باحال+
  • ماسک کوچک کننده بینی
  • آموزه های زناشویی و شب زفاف
  • سیستم ابزاردهی وب تولزفا,افزایش پیج رنک و بازدید وبلاگ و وبسایت شما,کدهای ایکون و ترفندهای اینترنتی,دانلود و مطالب اموزشی برای اینترنت,اموز
  • سئو
  • تور ارمنستان
  • تور دبی
  • پاتوق دخترا و پسرا::محلی برای خوش گزروندن و حال کردن::دوست یابی و اشنایی با دوستان جدید::دانلود و جدیدترین اخبار روز::مطالب فوق العاده خنده دا
  • تور كيش
  • submit your ads for free
  • chiz sher
  • وطن پیک
  • بزرگترین مرکز/هنری/ورزشی/علوم کامپیوتر/علمی اموزشی وفرهنگی/
  • پورتال دانلود،اموزش و سرگرمی
  • فروشگاه ماه شاپ
  • tak20
  • کارت شارژ رایگان
  • مجله اینترنتی پا به پا
  • وبلاگ بارسلونا
  • آگهي رايگان
  • **JOMALATE ZIBA**
  • فرقـــوووووووون ایرانیان ( حتما یه سر بزن ضرر نمیکنی )
  • رو در رو
  • جوووووون بیا تووووووو حالشو ببر
  • بالا بردن بازدید وبلاگ (رایگان)
  • (◕‿◕)❤دانلود اهنگ❤(◕‿◕)
  • وبلاگ فرهنگی مذهبی مسجد
  • بزرگترین مرکز جوک خنده و sms
  • اکشن شاپ
  • فروشگاه sing
  • عكس
  • سیزده برترین وبلاگ چند رسانه
  • ▓◄سرگرمی تفریحی║بیا تو پاتوق►▓
  • متفاوت ترین وبگاه موزیک
  • سلامتی جنسی جسمی روانی +زیبایی
  • جنس هاي باحال
  • (***** تي ام گيمز-GAM3™**)
  • پسر محقق
  • دخمه دختر پسرهاي عاشق
  • اموزش اشپزی و شیرینی پزی
  • بهترین سرگرمی ها
  • سرگرمی , تفریحی, ورزشی
  • دانلودستان
  • دایرة المعارف بورس
  • کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد
  • گلوان دانلود
  • بــــیــــا تــــــو عـــزیـــــز
  • دانلودستان گیلوان
  • جدیدترین اس ام اس های روز
  • مرجع عکس
  • تفریحی و سرگرمی یاس
  • بزرگترین سایت تفریحی ایران
  • اولین دیسکو ایرانیان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
  • فان خونه (658)
  • عکس بامزه از رامبد جوان و همسرش (499)
  • یک دختر جوان، رییس پلیس خطرناک ترین منطقه + عکس (489)
  • عکس های کنسرت بسیار زیبای رضا صادقی در کرج (488)
  • دانلود مجموعه فیلم های آموزشی آیلتس Study English - IELTS Preparation Series 1-2-3 (497)
  • عکسهای دیدنی : زنان برای فروش در ویترین فروشگاه های زنجیره ای (439)
  • عکسهای دیدنی آواز خوانی هوگو چاوز با دختران اوکراینی! (482)
  • عکسهای دیدنی دختری زیبا که با جراحی پلاستیک شبیه هیولا شد (530)
  • عکس : گریه واقعی هنرپیشه زن مشهور ایرانی (511)
  • جشن تولد خاتمی (عکس) (467)
  • تصاویر جدید زیبا بروفه (566)
  • عکس های جدید پرستو صالحی (469)
  • عکسهای دیدنی با بهنوش بختیاری و مادرش (512)
  • عکسهای دیدنی بازیگران مطرح سریال قهوه تلخ بدون گریم .. (480)
  • انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد (480)
  • عکسهای رویایی و زیبا از طبیعت (515)
  • عکس نماز جماعت اعضای تیم ملی فوتبال دختران ایران (602)
  • عکس :دختران مجرد وعشوه گر در کنیا وقتی قصد ازدواج دارند (572)
  • پای حرفهای ثروتمندترین زن ایرانی + عکس (457)
  • عکسهای رونمایی نقاشی دیواری لاله اسکندری (444)
  • عکسهای نمایشگاه مد لباس اسلامی در مالزی (361)
  • اولین عکس‌ها از بازی میترا حجار و فریبرز عرب‌نیا در خاک و آتش (445)
  • دخترها SMS را بیشتر دوست دارند یا پسران؟! (369)
  • مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از مهناز افشار در سوئد (351)
  • فیلم:پسر بچه ای که فوتبالیست مشهور را سرکار گذاشت (378)
  • جنجالي ترين صحنه داربي 69 (عکس) (439)
  • عکس : سفر دختران و پسران ايراني براي شرکت در مسابقه رقص و خوانندگي در امارات (398)
  • عکس: همسر احمدی نژاد در ضیافت ناهار همسر رییس جمهور لبنان (504)
  • عکس های جدید نیوشا ضیغمی (440)
  • عکس های جدید بهنوش بختیاری (405)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1565
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 560
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,295
  • بازدید ماه : 21,530
  • بازدید سال : 87,322
  • بازدید کلی : 3,091,118