loading...
Welcome To Disco | پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان
کلانتر بازدید : 810 نظرات (0)

امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک


.

.

.

دوباره روز تولدت رسید / روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من / بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک

.

.

.

در باغ جهان، دلم گلی می جوید / امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند / چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد

تولدت مبارک

.

.

.

میلاد تو طلوع نور

در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب

گلی شکفته در بهار

تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت

تولدت مبارک

.

.

.

تو وجودت واسه من یه معجزه ست / مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه / توی تقویم دلم تا همیشه . . .

تولدت مبارک

.

.

.

روزی که تو اومدی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما / گل سر سبد بودی بین اونا

تولدت مبارک عزیزم

.

.

.

تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم ، تولدمان مبارک !

.

.

.

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم

که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم

تولدت مبارک

.

.

.

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود / هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود / در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

.

.

.

میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است

اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست

تولدت مبارک

.

.

.

باز کن پنجره ها را که نسیم ، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد

و بهار ، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است . . .

لمس بودنت مبارک

.

.

.

با من باشی دوست دارم / تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم . . .

تولدت مبارک

.

.

.

روز میلاد تو ، روز صدور شناسنامه عشق است . . .

عشق من تولدت مبارک

.

.

.

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم

تولدت مبارک

.

.

.

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر / به جز دلواپسی ها با تو باشد . . .

تولدت مبارک

.

.

.

روز میلاد تو باران آمد روز میلاد تو بود که هوا بوی شبنم وشقایق می داد . . .

میلاد پاکت مبارک

.

.

.

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید / گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت / انگار که فرشته ای از ازل رسید . . .

فرشته ی من تولدت مبارک

.

.

.

میدانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند

شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند

اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم

قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست ، با تمام وجود دوستت دارم

تولدت مبارک

.

.

.

تولد تو تولد یک زیبایی ، تولد یک بهار تولد آرامش

تولد یک فرشته ، تولد زلالی دریا ، تولد عشق

تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند

و هنوز جمله ای که بشود تورا با آن وصف کرد متولد نشده

تولدت مبارک عزیزم

.

.

.

نازکم روز میلادت مبارک صد سال جاوید باشی

پیوند من و تو نزدیک است

میدانم

قاصدکم تا آن روز سپید باشی

.

.

.

ای ظرافت تپش قلب چکاوک ، تو را بر رفیع ترین قله ی احساسمان قرار داده

و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد . . .

تولدت مبارک

.

.

.

گل غنچه کرد و غنچه شکفت

و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد

میلادت مبارک

.

.

.

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی / هرجای دنیا که میری به ارزوهات بـرسی

روز تولد توئه میـلاده هرچی خاطره / روزی که غیره ممکنه هیچ جوری از یادم بره . . .

.

.

.

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

.

.

.

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک

همه معنی یک زندگی است .

تولدت مبارک … سنجاقک زیبای من

.

.

.

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک

 

تگ های این مطلب :

( sms تولد ) - ( sms جدید برای تبریک تولد ) - ( sms خیلی زیبا برای تبریک تولد ) - ( sms خیلی قشنگ تولد ) - ( sms زیبا برای تولد ) - ( smsتبریک تولد ) - ( smsجدید ) - ( smsخیلی قشنگ برای تولد ) - ( smsداغ تبریک تولد ) - ( tavalod ) - ( آخرین اس ام اس ها برای تبریک تولد ) - ( آرشیو کامل اس ام اس های تبریک تولد ) - ( آف برای تولد ) - ( آف تبریک تولد ) - ( آف زیبا برای تولد ) - ( اس ام اس باحال برای تبریک تولد ) - ( اس ام اس برای تبریک گفتن ) - ( اس ام اس برای تبریک گفتن تولد ) - ( اس ام اس برای تولد ) - ( اس ام اس برای همه ) - ( اس ام اس بریا تولد ) - ( اس ام اس تبریک ) - ( اس ام اس تبریک تواد مهر 89 ) - ( اس ام اس تبریک تولد ) - ( اس ام اس تبریک سالگرد تولد ) - ( اس ام اس تولد ) - ( اس ام اس تولد انگلیسی ) - ( اس ام اس تولد این ماه ) - ( اس ام اس تولد جدید ) - ( اس ام اس تولد مهر 89 ) - ( اس ام اس تولد و سالگرد ازدواج ) - ( اس ام اس جدید ) - ( اس ام اس جدید تبریک تولد ) - ( اس ام اس جدید مخصوص تبریک تولد ) - ( اس ام اس جدید مخصوص تبریک تولد ( سری پنجم ) ) - ( اس ام اس روز تولد ) - ( اس ام اس سالگرد ازدواج ) - ( اس ام اس عاشقانه برای تولد ) - ( اس ام اس مخصوص تبریک تولد ) - ( اس ام اس ناب ) - ( اس ام اس های بسیار زیبا مخصوص تبریک تولد ) - ( اس ام اس های تبریک تولد ) - ( اس ام اس های تولد ) - ( اس ام اس های رمانتیک برای تبریک تولد ) - ( اس ام اس های سالگرد ازدواج ) - ( اس ام اس و پیامک های بسیار زیبا مخصوص تبریک تولد ( سری چهارم ) ) - ( اس ام اس ویژه تبریک تولد ) - ( اشعار زیبا برای تبریک تولد ) - ( اشعار و جملات قشنگ برای تبریک تولد ) - ( بهترین اس ام اس تبریک تولد ) - ( بهترین اس ام اس ها ) - ( بهترین اس ام اس ها برای تبریک تولد ) - ( بهترین اس ام ام های تبریک تولد ) - ( بهترین جملات برای تبریک تولد ) - ( بهترین متن های تبریک تولد ) - ( بهترین مسیج ها برای تبریک تولد ) - ( بهترین و جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد ) - ( بهترین پیامک تبریک تولد ) - ( تبریک تولد ) - ( تبریک تولد برای دوست ) - ( تولدت مبارک ) - ( جدیدترین اس ام اس ها ) - ( جدیدترین متن های تبریک تولد ) - ( جملات احساسی تبریک تولد ) - ( جملات رمانتیک برای تبریک تولد ) - ( جملات زیبا برای تبریک تولد ) - ( جملات زیبا برای تولد ) - ( جملات زیبا برای نبریک تولد ) - ( جملات زیبای تولد ) - ( جملات ناب برای تبریک تولد ) - ( جوک تولد ) - ( سالگرد تولد ) - ( شعر تبریک تولد ) - ( شعر عاشقانه تبریک تولد ) - ( متن تبریک تولد برای دوست ) - ( متن تبریک سالگرد ازدواج ) - ( متن های آماده تبریک تولد ) - ( متولدین این ماه اس ام اس ) - ( مسیج باحال برای تبریک تولد ) - ( مسیج تبریک تولد ) - ( مسیج جدید تبریک تولد ) - ( پیام کوتاه برای تبریک تولد ) - ( پیام کوتاه تبریک تولد ) - ( پیام کوتاه تبریک سالگرد ازدواج ) - ( پیامک باحال برای تبریک تولد ) - ( پیامک برای تبریک گفتن روز تولد ) - ( پیامک تبریک ) - ( پیامک تبریک تولد ) - ( پیامک تبریک سالگرد ازدواج ) - ( پیامک تولد ) - ( پیامک جدید ) - ( پیامک جدید تبریک تولد ) - ( پیامک سالگرد ازدواج ) - ( گلچین جدیدترین پیامک های تبریک تولد ) - ( گلچین متن های تبریک تولد ) -
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه فرهنگی و تفریحی دیسکو ایرانیان ××× ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ویستا بلاگ
  • سرویس وبلاگ دهی
  • سایت ساز
  • سایت تفریحی و عاشقانه | Play Boy
  • Hamed.Sha2ow
  • سایت سرگرمی تفریحی نیکتاز
  • دانلود موزیک
  • .:: آتیش موزیک ::.
  • تور کیش
  • دانلودها|بازي فلش,نرم افزار,كليپ,عكس
  • ۞۝۩۞۝۩ آموزش لاغری (رایگان) ۞۝۩۞۝۩
  • تخصصی ترین سایت لاغری
  • (آموزش تخصصی لاغری (رایگان
  • دانلود آهنگ روز
  • ۩۞۩ ورود ممنوع ۩۞۩
  • عکس،فیلم،کلیپ،موزیک،آهنگ
  • دانلود فیلم و سریال روز
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • ۩۞۩ مطالب خواندنی و دیدنی ۩۞۩
  • تور هند
  • پاتوق دخترا و پسرای ایرونی,عکس+دانلود+مطالب باحال+
  • ماسک کوچک کننده بینی
  • آموزه های زناشویی و شب زفاف
  • سیستم ابزاردهی وب تولزفا,افزایش پیج رنک و بازدید وبلاگ و وبسایت شما,کدهای ایکون و ترفندهای اینترنتی,دانلود و مطالب اموزشی برای اینترنت,اموز
  • سئو
  • تور ارمنستان
  • تور دبی
  • پاتوق دخترا و پسرا::محلی برای خوش گزروندن و حال کردن::دوست یابی و اشنایی با دوستان جدید::دانلود و جدیدترین اخبار روز::مطالب فوق العاده خنده دا
  • تور كيش
  • submit your ads for free
  • chiz sher
  • وطن پیک
  • بزرگترین مرکز/هنری/ورزشی/علوم کامپیوتر/علمی اموزشی وفرهنگی/
  • پورتال دانلود،اموزش و سرگرمی
  • فروشگاه ماه شاپ
  • tak20
  • کارت شارژ رایگان
  • مجله اینترنتی پا به پا
  • وبلاگ بارسلونا
  • آگهي رايگان
  • **JOMALATE ZIBA**
  • فرقـــوووووووون ایرانیان ( حتما یه سر بزن ضرر نمیکنی )
  • رو در رو
  • جوووووون بیا تووووووو حالشو ببر
  • بالا بردن بازدید وبلاگ (رایگان)
  • (◕‿◕)❤دانلود اهنگ❤(◕‿◕)
  • وبلاگ فرهنگی مذهبی مسجد
  • بزرگترین مرکز جوک خنده و sms
  • اکشن شاپ
  • فروشگاه sing
  • عكس
  • سیزده برترین وبلاگ چند رسانه
  • ▓◄سرگرمی تفریحی║بیا تو پاتوق►▓
  • متفاوت ترین وبگاه موزیک
  • سلامتی جنسی جسمی روانی +زیبایی
  • جنس هاي باحال
  • (***** تي ام گيمز-GAM3™**)
  • پسر محقق
  • دخمه دختر پسرهاي عاشق
  • اموزش اشپزی و شیرینی پزی
  • بهترین سرگرمی ها
  • سرگرمی , تفریحی, ورزشی
  • دانلودستان
  • دایرة المعارف بورس
  • کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد
  • گلوان دانلود
  • بــــیــــا تــــــو عـــزیـــــز
  • دانلودستان گیلوان
  • جدیدترین اس ام اس های روز
  • مرجع عکس
  • تفریحی و سرگرمی یاس
  • بزرگترین سایت تفریحی ایران
  • اولین دیسکو ایرانیان
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • پیوندهای روزانه
  • فان خونه (658)
  • عکس بامزه از رامبد جوان و همسرش (499)
  • یک دختر جوان، رییس پلیس خطرناک ترین منطقه + عکس (489)
  • عکس های کنسرت بسیار زیبای رضا صادقی در کرج (488)
  • دانلود مجموعه فیلم های آموزشی آیلتس Study English - IELTS Preparation Series 1-2-3 (497)
  • عکسهای دیدنی : زنان برای فروش در ویترین فروشگاه های زنجیره ای (439)
  • عکسهای دیدنی آواز خوانی هوگو چاوز با دختران اوکراینی! (482)
  • عکسهای دیدنی دختری زیبا که با جراحی پلاستیک شبیه هیولا شد (530)
  • عکس : گریه واقعی هنرپیشه زن مشهور ایرانی (511)
  • جشن تولد خاتمی (عکس) (467)
  • تصاویر جدید زیبا بروفه (566)
  • عکس های جدید پرستو صالحی (470)
  • عکسهای دیدنی با بهنوش بختیاری و مادرش (512)
  • عکسهای دیدنی بازیگران مطرح سریال قهوه تلخ بدون گریم .. (480)
  • انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد (480)
  • عکسهای رویایی و زیبا از طبیعت (515)
  • عکس نماز جماعت اعضای تیم ملی فوتبال دختران ایران (602)
  • عکس :دختران مجرد وعشوه گر در کنیا وقتی قصد ازدواج دارند (572)
  • پای حرفهای ثروتمندترین زن ایرانی + عکس (457)
  • عکسهای رونمایی نقاشی دیواری لاله اسکندری (444)
  • عکسهای نمایشگاه مد لباس اسلامی در مالزی (361)
  • اولین عکس‌ها از بازی میترا حجار و فریبرز عرب‌نیا در خاک و آتش (445)
  • دخترها SMS را بیشتر دوست دارند یا پسران؟! (369)
  • مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از مهناز افشار در سوئد (351)
  • فیلم:پسر بچه ای که فوتبالیست مشهور را سرکار گذاشت (378)
  • جنجالي ترين صحنه داربي 69 (عکس) (439)
  • عکس : سفر دختران و پسران ايراني براي شرکت در مسابقه رقص و خوانندگي در امارات (398)
  • عکس: همسر احمدی نژاد در ضیافت ناهار همسر رییس جمهور لبنان (504)
  • عکس های جدید نیوشا ضیغمی (440)
  • عکس های جدید بهنوش بختیاری (405)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1565
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 366
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 87,548
  • بازدید کلی : 3,091,344